עמנואל מורנו שייח / משה נסטלבאום: החידה השבועית - מי האיש? | מעריב - עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג.

גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו . כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19. הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה. ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה.

אחד הקצינים האגדיים של סיירת מטכל הוא סגן אלוף עמנואל מורנו זל שנפל בגיל 35 במלחמת לבנון השנייה. מש×
מש×" נסטל×'אום: ×"×—×™×"×" ×"ש×'ועית - מי ×"איש? | מערי×' from images.maariv.co.il
קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת . ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. שבמהלך אחת מהן נהרג סאל עמנואל מורנו ששימש קצין בכיר ביחידה. סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. עמנואל מורנו זל שירת בסיירת מטכל לא חושפים מה הוא עשה כמו שאמרו לך כי לא צריך לספר זה דברים שלא יודעים שישראל קשורה אליהם ושלא יהיו בעיות עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה. חטיפתו של שייח' עובייד, מנהיג החזבאללה בדרום לבנון.

הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה.

קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת . עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . בקרב שהתפתח מכך נהרג סאל עמנואל מורנו ונפצעו שני קצינים; . הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות . חטיפתו של שייח' עובייד, מנהיג החזבאללה בדרום לבנון. כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19. שבמהלך אחת מהן נהרג סאל עמנואל מורנו ששימש קצין בכיר ביחידה. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. עמנואל מורנו זל שירת בסיירת מטכל לא חושפים מה הוא עשה כמו שאמרו לך כי לא צריך לספר זה דברים שלא יודעים שישראל קשורה אליהם ושלא יהיו בעיות ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה.

חטיפתו של שייח' עובייד, מנהיג החזבאללה בדרום לבנון. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו . סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות . קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת .

ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה. מש×
מש×" נסטל×'אום: ×"×—×™×"×" ×"ש×'ועית - מי ×"איש? | מערי×' from images.maariv.co.il
כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19. אחד הקצינים האגדיים של סיירת מטכל הוא סגן אלוף עמנואל מורנו זל שנפל בגיל 35 במלחמת לבנון השנייה. בקרב שהתפתח מכך נהרג סאל עמנואל מורנו ונפצעו שני קצינים; . המבצע בעומק לבנון בו נהרג לוחם סיירת מטכל סאל עמנואל יהודה מורנו,. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון.

כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19.

המבצע בעומק לבנון בו נהרג לוחם סיירת מטכל סאל עמנואל יהודה מורנו,. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו . הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. חטיפתו של שייח' עובייד, מנהיג החזבאללה בדרום לבנון. בקרב שהתפתח מכך נהרג סאל עמנואל מורנו ונפצעו שני קצינים; . אחד הקצינים האגדיים של סיירת מטכל הוא סגן אלוף עמנואל מורנו זל שנפל בגיל 35 במלחמת לבנון השנייה. ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה. סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות . כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19. קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת .

אחד הקצינים האגדיים של סיירת מטכל הוא סגן אלוף עמנואל מורנו זל שנפל בגיל 35 במלחמת לבנון השנייה. קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת . תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות . סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. שבמהלך אחת מהן נהרג סאל עמנואל מורנו ששימש קצין בכיר ביחידה.

עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. מש×
מש×" נסטל×'אום: ×"×—×™×"×" ×"ש×'ועית - מי ×"איש? | מערי×' from images.maariv.co.il
תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות . הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. בקרב שהתפתח מכך נהרג סאל עמנואל מורנו ונפצעו שני קצינים; . סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. עמנואל מורנו זל שירת בסיירת מטכל לא חושפים מה הוא עשה כמו שאמרו לך כי לא צריך לספר זה דברים שלא יודעים שישראל קשורה אליהם ושלא יהיו בעיות גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג.

ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה.

הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. בקרב שהתפתח מכך נהרג סאל עמנואל מורנו ונפצעו שני קצינים; . עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה. קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת . אחד הקצינים האגדיים של סיירת מטכל הוא סגן אלוף עמנואל מורנו זל שנפל בגיל 35 במלחמת לבנון השנייה. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. עמנואל מורנו זל שירת בסיירת מטכל לא חושפים מה הוא עשה כמו שאמרו לך כי לא צריך לספר זה דברים שלא יודעים שישראל קשורה אליהם ושלא יהיו בעיות סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו . כ״ט באדר ה׳תש״פ (25/03/2020) | 17:19. ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה. תמונתו נאסרה לפרסום בעקבות משימות רגישות .

עמנואל מורנו שייח / מש×" נסטל×'אום: ×"×—×™×"×" ×"ש×'ועית - מי ×"איש? | מערי×' - עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג.. ברדיו מדברים על הפסקת האש שנכנסה לתוקפה. סגן אלוף עמנואל מורנו נקרא ליחידתו בסיירת מטכל למבצע חשאי בעומק לבנון. קצין הסיירת, עמנואל מורנו, שהגיח גם כן לחדר השינה, דאג לכסות את אישתו של דיראני בבגדיה, כדי לשמור על צניעותה (מורנו נהרג בפעולה של הסיירת . הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו .

עד היום אסור לפרסם את התמונה שלו כנראה שהא מחופש לאיזה שייח או יועץ של נסראללה עמנואל מורנו. הרב שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו היד אצל עודד מנשה.